Rólam
2017. március 27. írta: Ihász Gergely

Rólam

Bemutatkozás

 

Örök tanuló és örök optimista. Sokszor megtépázott az élet, de mindig felálltam. Megtanultam tanulni és miként tudok új képességeket gyorsan elsajátítani. Megálltam a helyem mindenhol ahol több időt töltöttem.

Felnőtt életemet alakulására három közösség volt nagy hatással:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aiesec-new-logo1.png

A Világ legnagyobb diákok által vezetett non-profit szervezete. Több mint 100 országban a világban. Itt tanultam meg milyen igazán csapatban dolgozni, milyen kiállni egy eszméért, milyen egy interkulturális környezet. Négy év alatt vezethettem egy 20 fős helyi szervezetet, szervezhettem 200+ főt meghaladó konferenciákat, tarthattam képzéseket országosan 10-15 fő előtt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

woodpecker_software.PNG

Első igazi munkahelyem a verseny szférában. Belecsöppenhettem egy induló cég életébe és építhettem eredményesen. Megtanultam komplex informatikai projektek vezetését, vállalkozói döntéshozatalt, folyamat fejlesztést és az informatikai hatását egy szervezet életére.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vodafone_logo_keskeny.jpgSzenzációs belelátni egy nagy multi életében, és itt váltam vérbeli értékesítővé. Nagyon erős a telekommunikációs piac és több kell, mint jó árakat mutatni. Két év alatt több mint 500 előfizetésre kötöttem szerződést és ügyfeleim tudják, hogy rám mindig számíthatnak.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szenvedélyemet élem meg minden nap, öröm dolgozni még a nehéz napokon is, mert tudom értelemmel töltöm a napjaimat.

Ha segítségre van szükséged, mert elakadtál az életben, lassan haladsz a céljaid felé, írj nekem és ha tudok segítségedre leszek:

gergely.ihasz@gmail.com

 

img_20170227_111109.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr4512375205
süti beállítások módosítása