Pénz és a boldogság, Honnan ered a valódi boldogság?
2017. április 17. írta: Ihász Gergely

Pénz és a boldogság, Honnan ered a valódi boldogság?

Ugye nem gondolod komolyan, hogy a pénz magában boldogságot okoz?

Te is érezted azt, hogy vágytál valamire, amit végül megvettél, de egy idő után eltűnt a varázsa?

A pénz egy fontos eszköz, de magában a megléte nem teszi boldoggá az életünk. Amikor nincs pénzünk, irigykedve nézzük azokat, akik jó kocsival járnak, menő éttermekben esznek, de amikor mi is elérjük azt, már nem tesz boldoggá.

a_penz.png

 

Mi is a Pénz?

A pénz nem több egy eszköznél. Egy értékmérő eszköz. Nem több, nem kevesebb. Azért találták ki, hogy könnyebbé tegye az életünket, hogy könnyebben cseréljünk számunkra hasznos dolgokat. Manapság misztifikálják sokan a pénzt. Attól várják a boldogságot, hogy minél többel rendelkeznek. Sokan birtokolják, félreteszik, de vágyaikat nem valósítják meg belőlük. Végén úgy halnak meg, hogy rengeteg pénzt hagynak hátra, de a halálos ágyon mindent megbánnak.

A pénzzel meg kell tanulni bánni. Az sem jó, ha állandóan félretesszük, de az sem, ha folyamatosan elköltjük. A végtelen vágyak világát éljük. Ha megveszünk valamit, rögtön jön a következő dolog, amire vágyunk. Ez egy végtelen folyamat. Meg kell tanulnunk uralkodni magunkon. Barátunkká kell tenni a pénzt, szövetségesünkké.

 

De mégis mi tesz folyamatosan boldoggá?

Azt nem tudom megmondani, hogy téged mi tesz boldoggá, de azt meg tudom osztani veled, hogy szerintem mi kell a boldogsághoz.

Mély kapcsolatok

Nincs annál feltöltőbb, ha időt töltesz, számodra fontos emberekkel. Legyen szó a társadról, barátaidról, társaidról. Az ilyen időtöltések tapasztalatom szerint mindig feltöltik az embert és boldogsággal töltik el.

Frissesség

Magamon azt tapasztaltam, hogy sokkal energikusabb vagyok, ha eleget pihenek, alszom. A fáradtság meg tudja ölni a boldogságot.

Értelmes, kihívásokkal teli munka

Az életünk nagy részét munkával töltjük. Őszintén, pokollá, de paradicsommá is teheti életünket. A folyamatos monoton, rutin munka engem frusztrál, nem tudom te hogy vagy vele. Én fontosnak tartom, hogy a munka, amit csinálok, mindig tartogasson újdonságot és kihívást.

Célok, melyek motiválnak

Cél kitűző vagyok. Azt figyeltem meg magamon, hogy mikor céljaim vannak, melyeket követhetek, sokkal boldogabb az életem.

Nem ismerlek, nem tudom, pontosan mire van szükséged, de bízom, hogy segíthettem neked.

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr9412431685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása