TOP értékesítői jellemvonások a több eladásért!
2017. június 08. írta: Ihász Gergely

TOP értékesítői jellemvonások a több eladásért!

Sokfajta értékesítő mozog a piacon. Mindannyian mások vagyunk, más a megjelenésünk, más a kommunikációs stílusunk. Nem lehet általánosságban mondani, hogy ilyennek és ilyennek, kell lennie egy sikeres értékesítőnek.

pexels-photo_4.jpg

De vannak olyan közös jellemvonások, melyek garantálják a sikert. Nézzük meg melyek ezek.

 

Empátia

Ha az értékesítő nem rendelkezik empátiával, nem szereti az embereket, akkor hosszú távon nem tud meglenni ezen a pályán. Az értékesítő nap, mint nap emberekkel foglalkozik, a problémájukat oldja meg. Ha nem viseli el, hogy meghallgassa az ügyfele sopánkodását is, akkor nem lesz sikeres a pályán.

 

Kitartás

Az értékesítés maraton, nem sprint. Sokszor, több próbálkozás kell, hogy bejussunk az ügyfélhez. Ha az értékesítő, már az első alkalomkor feladja, akkor kudarcra van ítélve. Kell a kitartás, hogy újra és újra megpróbáltunk kapcsolatba lépni az ügyféllel.

 

Kudarc tűrés

Az értékesítés olyan, mint a hullám vasút, egyszer fenn, egyszer lent. Vannak olyan szakaszok, mikor egyszerűen nem jön össze az értékesítés. Ezt el kell fogadni. Ilyenkor is előre kell menni, mert egyszer a rossz szériának is vége.

 

Őszinteség

Az értékesítés az őszinteségről szól. A sikeres értékesítő, olyan személy akiben megbíznak ügyfelei. De ezt csak őszinteséggel lehet elérni. Ha egyszer füllentésen érnek, oda a bizalom.

 

Lelkesedés

Az ügyfél olyan értékesítővel fog üzletet kötni, akit kedvel. Ha érzi a lelkesedést rajtad, pozitív érzelmet érez irántad és kedvelni fog. A lelkesedéssel ajtókat lehet kinyitni.

 

Magabiztosság/ Önbecsülés

Az ügyfelek a legjobbat akarják megkaparintani, és ezért hajlandók is fizetni. Te képviseled a terméket, szolgáltatásod. Ha te nem hiszel benne, hogy higgyen az ügyfél. Magabiztosságot kell sugároznod, hogy te a legjobb terméket, szolgáltatást kínálod.

 

Tanulékony

A mai világ megköveteli a folyamatos fejlődést. Ebben a szakmában, nem tudsz fennmaradni, ha nem tudsz folyamatosan tanulni, képezni magad. Céged, újabb és újabb termékeket teremt, melyek tulajdonságát újra és újra meg kell tanulnod.

 

Kiszámítható

Az ügyfelek a kiszámíthatóságot keresik. Ha tudják, hogy kiszámítható vagy, tartod a szavad, támaszkodni fognak rád és nem keresnek új partnert.

 

Biztos van még több olyan tulajdonság ami jellemző a sikeres értékesítőt, de számomra ezek a legfontosabbak.

Ha tetszett a cikk, kövess Facebook-on.

Szép napot neked.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr9212538617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása