Az Oroszlán üvöltésére felfigyelnek és a te lelkesedésedre?
2017. március 27. írta: Ihász Gergely

Az Oroszlán üvöltésére felfigyelnek és a te lelkesedésedre?

Ha visszagondolok az életemre, és ki kellene emelni egy dolgot, ami mindig segített elérnem a célomat, az a lelkesedésem volt. Azokon a helyeken, ahol hosszabb ideig voltam, dolgoztam, mindig a Lelkesedésem volt, ami bejutatott vagy előre vitt.

tom-skarbek-wazynski-226342.jpg

Amikor a Főiskola alatt vezető akartam lenni a Non-profit szervezetben, nem én voltam az adott pozícióra a legjobb jelölt. Szerencsém is volt, mert a legesélyesebb jelölt visszalépet. A szervezet megtehette volna, hogy nem választanak vezetőt a pozícióra, de annak ellenére, hogy bizalom felém minimális volt, a lelkesedésem meggyőzte a többieket, hogy megadják az esélyt! Elárulóm, nem csalódtak bennem.

Ezután amikor jelentkeztem az első munkahelyemre, ahol rövid idő után vezető lettem egy olyan ágazatban, amihez nem értettem, több jelölt közül, itt is engem választottak, pedig látták, hogy kevés tapasztalatom van a területen, de meggyőzte őket a lelkesedésem.

Most amikor értékesítő vagyok egy nehéz iparágban, ahol nagy a verseny, úgy tudok kitűnni és győzni ügyfeleknél, hogy érzik a lelkesedésem. Egyik nap felhívtam egy lehetséges ügyfelet, akinek kiküldtem árajánlatot, hallható volt a hangjának a változása, amikor meghallotta lelkes hangom.

Vagy vegyük a randizást. Azt tapasztaltam, hogy minőségi különbség van a vonzás kialakulásában, mikor a lány látja a lelkesedésem az élet iránt, és meséimben ott a lelkesedés.

A legtöbb munkám ügyfelek probléma megoldásával is együtt jár. Akár mennyire is ideges egy ügyfelem, az adott problémája végett, teljesen megváltozik, mikor hangomban meghallja azt a lelkesedést, hogy azonnal meg akarom oldani a problémáját és meg is oldom.

Ezek csak töredékek az életemből, mikor a lelkesedésem előre vitt. Megtanultam, hogyha megvan a lelkesedésem, mindent el tudok érni, amit akarok, mert minden akadály legyőzhető. Persze, lehet azt mondani, hogy vannak olyan élethelyzetek, amelyekben a lelkesedés nem segít, de én ebben nem hiszek. Életem során voltam magason majd nagyon mélyen, de a lelkesedésem soha se veszett el!

Ha azt kérdezik tőlem, mi az az egy dolog, amin ha változtatnak az életükben, akkor hatalmas változás áll be náluk, akkor erre mindig azt mondom, hogy Lelkesedj. Találd meg a területeden, helyzetedben azt ami Lelkesedni tudsz.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr10012375213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása