Gyerekeimnek kötelező Filmek
2021. április 02. írta: Ihász Gergely

Gyerekeimnek kötelező Filmek

Gyermekként szinte minden filmet megnéztem amit a Tv-ben, Moziban le lett adva.

Nem válogattam a filmek között. Megnéztem az akció, dráma és mese filmeket is.

Ahogy legtöbbünket, a filmek története, a főszereplők magával ragadtak. A film után a kertben én voltam Indiana Jones, az iskola padjai alatt Bruce Willis szellőzőben mászós jelenetét utánoztuk a Drágán add az életed filmből.

hollywood-116225_1920.jpg

Minden Oscar átadót megnéztem, még úgy is hogy másnak véletlenül lebetegedtem, mert annyira fáradt voltam, hogy nem tudtam volna bemenni a suliba.

Talán hozzá tartozik, hogy ennyire szeretem a filmeket, az introvertált személyiségem. Gyermekként se szerettem a nagy társasági eseményeket, melyeken feszengve éreztem maga.

Tökéletes volt a szobám a Tv és a filmek sorozata.

Mára már megváltoztam, ma jobban leköt egy könyv, mint a legújabb film. Ma már kihagyok filmeket. 

Bevallom a leendő gyerekemnek nem fogom engedni, hogy annyi Tv-t nézzen, mint én tettem. Azért kicsit nálam már kórós volt.

Mégis lesznek filmek melyeket kötelezően meg fogok mutatni neki és közösen végignézzük őket, mert olyan alkotások melyek időtlenek.

Persze nem 10 éves korában, de egy kicsit később igen.

Nem volt könnyű összeszednem a TOP 3 filmet amit biztos megmutatók nekik, de jelenleg nekem ,ez az az 3 film, melyeket nem fogom engedni, hogy a gyermekeim ne nézzenek meg.

Bevallom kíváncsi vagyok, hogy neked melyik lenne ez az 3 fim?

Nézzük az 3 filmet sorrend nélkül:

A remény rabjai:

https://www.mafab.hu/movies/a-remeny-rabjai-2639.html

Számomra egy olyan film, mely mély érzelmeket vált ki mindig belőlem. Több, mint egy ember története, mert benne van a barátság szent köteléke is. A történet mellett szenzációs a forgatókönyv és természetesen a színészi alakítás is.

Az elveszett frigyláda fosztogatói

https://www.mafab.hu/movies/indiana-jones-es-az-elveszett-frigylada-fosztogatoi-2235.html

Ahogy korábban írtam, gyermekként a kertben én voltam a híres régész és kalandor, aki megold minden rejtvényt és persze megszerzi a kiszemelt nőnek a szerelmét. Számomra igazi példakép karakter Indiana. Eszes, férfias és sármos. Máig ezt keresik a nők, nem?

Szemtől Szembe:

https://www.mafab.hu/movies/szemtol-szemben-4119.html

Ez az a film melyben soha se tudom eldönteni, hogy kinek szurkoljak? A rablónak vagy a pandúrnak. Két ikonikus alak De Niro és Pacino. Te is tudod, hogy eme két színész mellett soha se lehet elmenni vagy figyelmen kívül hagyni őket. És ebben a filmben totál megkapjuk őket. 

Kíváncsi vagyok neked melyik lenne az a három film melyet a gyermekeddel mindenféleképpen megnéznél, közös program gyanánt?

Szép napot

Image by Peter Thomas from Pixabay 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr9816488100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása