Öt ok, hogy tőled vásároljanak az emberek
2017. október 23. írta: Ihász Gergely

Öt ok, hogy tőled vásároljanak az emberek

Tudni akarod, mi a titkos receptje annak, hogy tőled vásároljanak az emberek? Folyamatosan harcolsz, de nem tőled vásárolnak? Úgy gondolod te vagy a legjobb, mégsem ezt igazolja a piac?

sunset_chaser_1_2.png

Ebben a cikkben bemutatom mi a vásárlás titkos receptje, hogy tőled vásároljanak.

Mikor először kezdtem értékesítéssel foglalkozni, nem értettem mikor, miért vásárolnak tőlem, vagy nem vásárolnak. Olyan ember vagyok, aki utána megy a miérteknek. Addig hajtottam, míg pontosan megértettem, miért vásárolnak és miért nem az ügyfeleim. Ez a tudás abban is segített, hogy más nézőpontból lássam a nemeket. Ha tipikus értékesítő vagy, neked is elkeserítőek a visszautasítások. Nekem már csak egy lépcső.

Nézzük meg mi kell, hogy igent kapjál a tárgyaláson.

Brand

Dolgoztam kis cégben akinek nevét a piac még nem ismerte, és olyan cégnél is akinek a neve mellett nem lehetett elmenni. Tény, hogy könnyebbség olyan céget képviselni, akinek a nevét és a szolgáltatását ismeri a piac. Mi is a Brand?- Ha a piac meghallja a neved, rögtön tudja mire számíthat és ki vagy. Egy ilyen brandet idő felépíteni, tudnod kell ezt, de megéri.

 

Személyed

Minden profi értékesítő tudja, hogy először magát kell „eladnia” és csak utána a terméket, szolgáltatást. Az ügyfél attól vásárol, akit kedvel. Ha nem sikerül megkedveltetned magad, esélyed sincs az üzletre. Mindenki nem fog kedvelni, de neked nem kell mindenki ügyfélnek.

 

Termék/Szolgáltatás

Ma már a termékek, szolgáltatások között, azt tapasztaltam, hogy kis különbségek vannak. Ha nem elég jó a terméked vagy szolgáltatásod, a piac gyorsan kiszór. Persze egy keresett termékhez, idő kell, míg összeáll. Legyél türelmes, míg meg lesz a sztár terméked.

 

Ár

Az ár kialakítása mindig egy nehéz kérdés. Ha olcsó az sem jó, ha túl drága és még nem erős a brandet az sem jó. Ami tuti, egy rossz árral, könnyel el lehet szúrni egy jó termék, szolgáltatás forgalmát.

 

Kitartás

Az értékesítés fontos része a kitartás. Kitartani a cél, és az üzlet mellett. Ha most nem vásárol az ügyfél, az még nem jelenti, hogy később nem fog. Kitartónak kell lenni, míg az ügyfél megérik, hogy ügyfeled legyen. Van, hogy ez egy hónap, de lehet, hogy négy év. Neked következetesnek kell lenned, hogy kitartasz mellette.

Szép napot neked

 

Photo by Roman Kraft on Unsplash

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr8913058406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása