Mi a valós Bukás az életben
2017. augusztus 09. írta: Ihász Gergely

Mi a valós Bukás az életben

Te is félsz elbukni? Inkább nem élsz álmaid szerint, de nem akarod átélni a kellemetlen érzéseket?

sunset_chaser_6.png

Korábban, minden cselekedetemet az befolyásolta, hogy csak nehogy elbukjak. Gyermekként is aktív, érdeklődő voltam. Ebből a személyiségből következett, hogy sokszor fejjel mentem a falnak. Általános iskolában többször kerültem olyan helyzetben, hogy kinevettek. Megsemmisítő érzés volt akkor. A mai napig feltudom idézni a helyzeteket.

Biztos neked is több ilyen emléked van a múltból, ezért tudod milyen érzéseket éltem át. Legyünk őszinték, a legrosszabb érzések és emlékek ezek.

Ki akar folyton ilyen érzéseket átélni, senki, nem.

De van egy csavar az életben. A tartós boldogság, elégedettség ezeken az érzéseken túl van.

Próbálhatunk kiskapukat, elterelő utakat keresni, de 10+ év keresgélés után azt tudom mondani, ilyenek nincsenek.

Nekem, ahhoz hogy paradigmát váltsak, egy totális csőd kellett. Miután a béka feneke alá kerültem és megtapasztaltam, hogy az élet megy tovább és nem semmisültem meg, bátrabbá váltam. Nem kívánom, hogy te is átéld amit én, tanulj a példámból, és légy már ma bátor.

Manapság mindenhol azt hallani, hogy minden fejben dől el és mindent a képzeletünkben teremtünk. Valóban, ez tényleg így van. Okosabbat nem lehet mondani.

A sikerhez kontrolálnunk kell a gondolatainkat és képzeletünket, mert teremtő jelleggel bírnak.

Mi segített nekem, hogy kezelni tudjam a bukástól való félelmet.

Tapasztalat

Sok év munka után magamon, kiismertem, mikor miért cselekszem úgy.

Gondolatok kontrolja

Ha jön egy negatív gondolat, meghallgatom, de próbálom rögtön pozitívvá változtatni.

Türelem

A sikert nem adják azonnal, türelemmel ki kell járni a sikerhez vezető utat. Olimpiai bajnok sem egy év alatt lesz azember.

Folyamatos tanulás

Az életben mindent el lehet veszteni, de a tudást nem. Amit megszerzel tudás, mindig felhasználható lesz.

Az út élvezete

Sok év cél kitűzés után és is rájöttem, hogy nem a cél maga a lényeg, hanem az út odáig. Ez az út tele van fájdalommal, sikerrel, örömmel.

 

Ha egy gondolatot kell kiemelnem ebből a cikkből, akkor az az, hogy a bukás csak a fejben létezik, mi döntjük el bukásnak vagy leckének tekintjük a helyzetet.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr3612728392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.08.11. 09:52:09

egyszerűbben is le lehet írni h csicska kis purgyé senki vagy de nem bánod
süti beállítások módosítása