Tegyél az életed állóvíze ellen
2021. április 16. írta: Ihász Gergely

Tegyél az életed állóvíze ellen

Már megint eltelt egy év és nem történt semmi az életemben. Még mindig azon a lélektelen helyen dolgozom és még mindig az apámmal élek együtt... pedig megfogadtam, hogy idén változtatok és mi történt? Semmi... Én már ilyen szerencsétlenül fogom meghalni.

Szerintem sokan érzik ezt minden év végén, mikor számot vetnek az életükről. Fiatalon nagy reményekkel várták a felnőtt életet és mára egy futóhomokban élik az életüket.

stephen-leonardi-5qqs49lv0je-unsplash.jpg

Minden évben egyre mélyebbre merülnek a homokban és lassan, de a végét várják.

Megoldás mindig van, és nem is olyan nehéz. Kiindulásnak szükséges egy tiszta vízió amit  érdemes megvalósítani.De hogyan is kezdjünk hozzá főleg ha már többször nekifutottunk, de semmi eredményt nem hozott.

Korábban én is többször elbuktak a vízióm megalkotásában, míg találtam egy olyan technikát ami azonnal átütő sikert hozott.

Pedig egy nagyon egyszerű technikáról van szó. Mindenki fél óra alatt meg tudja valósítani.

A technika nem más mint egy interjú megalkotása.

Képzeljük el, hogy eltelt 10 év és felkérés egy riporter és interjút fog velünk készíteni.

A feladatunk, hogy megírjuk ezt az interjút.

Hát nem egyszerű? Ez az interjú lesz a mi víziónk.

De mégis mi legyen ebben az interjúban?

  • Kezdjük, hogy hol készül az interjú? Ki készíti az interjút? Melyik újságban fog megjelenni az interjú?
  • Folytassuk azzal, hogy :
  • Elmeséljük hol, milyen házban élünk?
  • Kik élnek velünk?
  • Milyen a kapcsolatunk?
  • Mit dolgozom épp?
  • Hogy érzem magam a hívatásokban?
  • Milyen célokat teljesítettem az elmúlt 10 évben?
  • Merre utaztam ez idő alatt?

...

A kérdésekhez bátran írj hozzá és alkosd meg a saját interjúdat.

Arra figyelj teljes és részletes leírás legyen és tényleg olyan legyen, mint egy igazi interjú.

Szánj időt a megírására és ne hanyagold el.

Nekem nagyon sokat segített és könnyebbé tette az életem.

Sok sikert a technika kipróbálásához és írd meg neked hogy sikerült.

Sok sikert hozzá.

Photo by Stephen Leonardi on Unsplash

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaszgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr8416503514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása